January 4, 2008

Мала доза World of Warcraft

Се откажав (по втор пат) од WoW пред неколку месеци. Само што се вратив од кај другарот што ме навлече... Направивме нови карактери. Драган Tauren Warrior, јас Tauren Shaman.

Да не зафркаваше интернет конекцијата, ќе игравме повеќе од пола саат. Визуелен приказ на тоа што се случуваше:

WoW терминалите :)

Get a Barbie!


21 lvl за пола саат...

Интересно е WoW од време на време, ама нема шанси да почнам пак, иде сесија... Иако саат време дневно нема да ми штети. :)

2 comments:

Losteech said...

21 lvl за еден саат??? Невозможно...на оригинален ми требаше цела недела. :)

И да се согласувам дека е интересна WoW, но и јас морав да ја баталам додека учев. Јебига не оди и школо и WoW :)

Бојан Николов said...

Не игра(в)ме на оргинален сервер, туку на fun. :)

А, факултет и WoW уште помалку оди. :)