August 28, 2013

Моменталната состојба на RIFT

Последното нешто што го пишав за RIFT, беше дека играта од почетокот на летово е бесплатна. Се држеа добро две години. Извадија експанзија која не ги исполни очекувањата (барем не моите), и по промени во менаџментот, играта се приклучи на f2p караванот. Деновиве подигрував поради моменталниот ивент и сум позитивно изненаден од тоа каде е RIFT сега.


Деновите откако Trion ги отворија серверите за сите, беше преполно. Имаше повеќе луѓе отколку во бетата. Во почетните зони буквално немаше место каде да се помине. Рифтовите беа затварани во моментот кога ќе тргнеш кон нив. Инвазиите не успеаа да стигнат до ниедно село и град. Целиот свет беше раздвижен. Trion беа приморани да отворат уште неколку сервери за да ги собере сите. 

Во моментов, се случува истото. Можеби не со тој интензитет, но играта е во одлично состојба. Веројатно тоа се должи на фер моделот што го нуди компанијата, за разлика од другите слични f2p игри кои генерално љуштат со глупости за кои треба да платиш. Налетав на неколку луѓе кои ми кажаа дека стигнале до крајниот левел без да платат било што. А, и тоа што се плаќа е онака, симболично. Бидејќи мене ми остана уште еден месец од годишната претплата, сите пари ми беа рефундирани во валутата која RIFT сега ја користи. И, откако ќе ми заврши претплатата ќе можам да си дозволам било што. 


Светот е збогатен со уште една, ооогромна зона, The Dendrome. Претходно можеше да се стапне таму доколку се победи Volan, но сега е малку редизајнирана и отворена за сите. Има и некои нови механики како Strongholds кои уште не стигнав да ги пробам. Преполно е и таму, баш пред некој ден завршував zone event со така поголема група играчи. 

Другите добри вести се тоа што Скот Хартсман се враќа во Trion и тоа како CEO. Но, за да има баланс, компанијата ја напушти на сите омилениот комјунити менаџер, Елрар кој беше постојано на форумите и во играта за да комуницира со играчите. Јебига, не може само добри вести. Мада, мене и не ми е толку битно ова со Елрар зошто и онака не играм како порано. 

Мило ми е што RIFT конечно успеа и го добива вниманието што го заслужуваше. Можеби одлуката дојде доцна, но се во име на промени кон подобро, нели? Веќе ветуваат експанзија за следната годишнина која се паѓа некаде во март. Во меѓувреме, останувам во WoW, ама ќе следам што се случува и тука.

No comments: