August 30, 2011

Star Wars: Invasion - Revelations #1

Star Wars: Invasion е еден од поновите Star Wars стрипови на Dark Horse Comics. Прво, да кажам дека изданиево ми е особено драг поклон (Дамјан, фала!!!), директно од Midtown Comics. Пошто сум пицајзла за амерички стрипови на хартија, ова стоеше недопрено со недели, додека му градев светилиште и ритуално танцував околу него. Но, тоа е друга тема.

Месецов така ми се наместиле работите, што и да фатам да гледам и да читам, обавезно вклучува некаква инвазија на вонземјани. Токму тоа е темата и во Star Wars: Invasion (очигледно е ради насловот, само што спомнав во случај некој да не примети). Секогаш кога правам муабет за нешто од проширениот универзум на Star Wars, неможе да пројде без доза мрчење, освен ако не е The Clone Wars, ете тоа некако успеа да ми прирасне за срце. Од време на време знам да чепнам нешто, најчесто испаѓа лошо, меѓутоа се наоѓа и нешто што е навистина океј. За жал, Invasion ќе мора да го сместам во онаа првата група.

Приказната, инаку сместена 25 години по Јавин, со веќе подостарен Лук Скајвокер, ја раскажува инвазијата на расата Јужан Вонг (упозорение: може и да не се изговара вака). Нормално, мала група Џедаи, преводена од Скајвокер решава да се соочи со нив, со минимална помош од Новата Република. Еј, колку пати пројдов низ слично сценарио месецов? Колку пати опишував за инвазија каде што мала група преводена од Тој и Тој им се спротиставува на окупаторите? Океј, океј.

Интрото е отприлика тоа, се врти околку некаква force-sensitive фамилија која е дел од војната и најава за она што ќе се случува низ петте броеви од аркот. Внатре, во првава епизода, едвај има нешто Star Wars што би ми се допаднало на мене. Скајвокер, освен на насловната, не се појавува нигде, акцентот е удрен на некои неинтересни ликови, а дури на крајот се појавува некој остаток од Империјата, со мал муабет околу позицијата на Леа во Новата Република и општо Галаксијата. Иако цртањето е одлично, некако се подизгубив во сценариото. Она што личи на едноставна приказна, некако пробале да го прикажат заплеткано, со многу ликови, муабети кои се ирелевантни во моментот (прв број е, може после ќе биде битно)... Или па јас се презаситив периодот од темата.

Сепак, може да се читне и понатаму, чисто да не ми остане впечатокот ваков. Или па да ги ѕирнам и претходните броеви, да ми се поврзат точките.

Види такоѓе:

No comments: