Веќе неколку дена како TRION го пуштија последниот patch на RIFT, Legacy of the Fallen. Приказната продолжува после настаните од претходниот ивент, каде што силите на Akylios направија партал низ Телара. Ивентот помина прилично океј, а кулминираше со нов рејд, Hammerknell.
Најинтересните и најкорисните новини во Legacy of the Fallen се новата cross-shard LFG алатка која го скратува времето за групирање на играчи (од различни сервери) во инстанци и посебното место за предмети од квестови кое пак заштедува простор во торбиците на херојот.
Најинтересните и најкорисните новини во Legacy of the Fallen се новата cross-shard LFG алатка која го скратува времето за групирање на играчи (од различни сервери) во инстанци и посебното место за предмети од квестови кое пак заштедува простор во торбиците на херојот.
Друга работа што е интересна е целосниот редизајн на зоната Scarwood Reach која од мрачна пустелија се претвори во фино место полно со вегетација, се со цел да се развие приказната за новиот sliver, The Drowned Halls, нов тип на рејд инстанца за 10 играчи сместен во паралелна реалност, достапен преку машина која го овозможува тоа.
Единствена замерка би било тоа што играта некако многу забега во PvP правец. PvP рифтови, нови PvP квестови, новини во warfront-овите... Како малку да ги подзаборавија PvE играчите. Во 1.5, кој треба да излезе следниот месец, се најавуваше и нова зона која ете, испадна дека ќе биде PvP зона. Не дека имам нешто против PvP, меѓутоа останатите сегменти од играта некако паѓаат во сенка, што не беше случај на почетокот. Затоа од следната недела, ќе паузирам до 1.5, чисто за да видам во кој правец ќе ја однесат играта.
Енивеј, сеуште има PvE, ете, вчера се собравме 20 луѓе и конечно го убивме Baron Krevic и квестот кој ми дремеше со месеци, е завршен. Интересни се овие босови низ зоните, само не ми е јасно зошто многу играчи ги избегнуваат. Ем додаваат на приказната, ем се добиваат некои фини ствари, како на пример оние од Akala.
Иако TRION се секако за пофалби за брзиот развој на играта, запоставуваат некои битни елементи, како на пример различни стартни зони и PvE што не е невозможен рејд или рифт ивенти кои почнаа да не се разликуваат едни од други.
Единствена замерка би било тоа што играта некако многу забега во PvP правец. PvP рифтови, нови PvP квестови, новини во warfront-овите... Како малку да ги подзаборавија PvE играчите. Во 1.5, кој треба да излезе следниот месец, се најавуваше и нова зона која ете, испадна дека ќе биде PvP зона. Не дека имам нешто против PvP, меѓутоа останатите сегменти од играта некако паѓаат во сенка, што не беше случај на почетокот. Затоа од следната недела, ќе паузирам до 1.5, чисто за да видам во кој правец ќе ја однесат играта.
Енивеј, сеуште има PvE, ете, вчера се собравме 20 луѓе и конечно го убивме Baron Krevic и квестот кој ми дремеше со месеци, е завршен. Интересни се овие босови низ зоните, само не ми е јасно зошто многу играчи ги избегнуваат. Ем додаваат на приказната, ем се добиваат некои фини ствари, како на пример оние од Akala.
Иако TRION се секако за пофалби за брзиот развој на играта, запоставуваат некои битни елементи, како на пример различни стартни зони и PvE што не е невозможен рејд или рифт ивенти кои почнаа да не се разликуваат едни од други.
No comments:
Post a Comment