October 24, 2009

Terminatwerk

Под влијание на никотин, кофеин и C#, успеав да го создадам Terminatwerk T-600 кој ќе биде пратен во минатото да ми мавне заушка пред да напишам некои срања што сум ги објавил на блогов. Постови што ми е глупо да ги читам, а тука се, постојат за да посведочат од какво гомно еволуирал Crapwerk. Факултет за гејминг, Дај нека помине... се само дел од нив. Да беше блогов хартија, ќе посакав да си го избришам газот со колекција од вакви чкртаници.

Со ова, предизвикав и темпорален парадокс (Дали Terminatwerk ќе може да ми мавне заушка и за овој пост?) кој планирам да го средам откако ќе ми пројдат испитиве и колквиумиве, значи, за една недела. До тогаш, на Crapwerk ќе се тркалаат грмушки ко у вестерн, а ја ќе сум под таков стрес, што теоретски би можел да предизвика краток спој кај скиентолошкион геџет.

Гледам како се запустува блогов кога сум зафатен. Не дека се форсирам за пишување, само што некако се навикнав да чкртам за поголемиот дел од стварите што ги гледам, читам или играм. Фатив 80-ка на WoW, навечер гледам трета сезона The X-Files и деновиве фурам на Windows 7. Најдобар Windows после XP, таман после полагањава ќе можам асално да пишам што и како е.

За крај, да кажам само дека Terminator Salvation е лош филм. Нема да навлагам зошто, очигледно е, незнам само кај ми бил паметот откако сум излегол од кино... А, за ептен на крај, на Warcraft III на Garena го јадам од тие гиковите ко пијана средношколка на матурско вече...

< /terminate >

No comments: