October 11, 2009

Warcraft III на Garena

Wacraft III: The Frozen Throne играм со години, а никогаш не сум играл на Garena, Battle.net или нешто слично. Играм онака, аматерски, во LAN или против компјутер. Денес инсталирав Garena, баш да видам како се игра Warcraft "професионално". Лесно се наоѓа друштво за играње, повеќе се игра тимски 2 на 2, 3 на 3, меѓутоа има и соби за еден на еден. Изиграв три партии, првата со рендом армија, ме даде со Undead, ме решија од двете страни за помалку од 10 минути, еден со Human армија, другиот со Demon Hunter. Колегата од тимот (некој копиљ од Полска) се исклучи додека ја рушеа мојата база, па дека имаше Night Elves пробав нешто да се спасувам, али џабе. Играат тука, не се заебаваат.

Втората партија си играв со Night Elves, мојата раса, 3 на 3 партија и тепавме. Се погодив со тип што играше Undead во тим, па лесно влеговме во база со Фрост Вирмови и Кимери. Најинтересно е 3 на 3, на поголеми мапи, да можеш одма да завземеш рудник и да се развиваш на раат. Третата партија онака, бев на лошо место на мапа, па го изедов прв. :)

Гледам има фори некои што не сум ги знаел. За градење на база, редослед на војска, херои... Така да, читање туторијали не помага, Garena бара само вежбање. Ќе видиме деновиве тоа.

No comments: