October 4, 2009

World of Warcraft викенд: Назад на OmegaWoW

Не планирав да се враќам на blizzlike сервер, а уште помалку на OmegaWoW откако ми го скинаа златото, ама ете ме пак. И тоа на OmegaWoW. Добив назад се, освен златото, ама што ќе правам без тоа. Си направив Dwarf Warrior, моментално 16-ти левел, плус имам 400 и кусур vote points, така да, ете ми опрема/злато. Не дека неможам да ги потрошам за паладинот, туку сакам да играм Алијанса, а џуџињава ги немам играно многу одамна. Сега се левелирам во некои зони кај што не сум стапнал повеќе од година и ми е ептен интересно. Плус на OmegaWoW квестовите работат супер, па нема проблем за фаќање левели. Дроп рејтот е ептен Blizzard, собрав некоја опрема колку да не умирам брзо, плус торбици неколку, па поените од гласање ќе ги трошам понатаму. Ќе се моткам што е можно подолго низ Азерот, малку да избегам од шемата што ја цепам последнава година, со левелирање во Беренс/Ешенвејл/Танарис. Ми здосадија тие места веќе.

Neverendless-WoW се сјеба тотално, паѓа на секои 10 минути, ни новиот хардвер не им помогна, па ќе сределе во текот на неделата. А, таман го кренав Night Elf друидот на 27-ми левел. Додека не го средат како што треба, ќе си играм на OmegaWoW. И, кога нема да ме мрзи да се левелирам, зошто сега ми е најбитно убаво да го видам Нортренд, а не на instant 80 сервер. Или ритејл.

Проблемот е што уште неделава ќе имам слободно време да играм WoW на два сервери...

No comments: