February 6, 2010

Worldwake prerelease

Денес се одржа пририлисот на новата Magic: The Gathering едиција, Worldwake, со една недела задоцнување. Значи, 5 кола, 18 играчи, 4 саата играње, секој со дек склопен од три Worldwake бустери и три Zendikar, и ниеден Jace, the Mind Sculptor. Мене, како и обично, малер со новите карти, не ми се падна ништо што можев да го играм. Исто како на претходните пририлис турнири, само овојпат малку полошо. Морав да играм три бои, искомбинирани најдобро што можеше со тие карти, па само еднаш од пет пати ми се погоди декот како што треба. На крај, не ни можев да останам сконцентриран на играње.

Како и да е, убав помин во "Гоблин", немав учествувано на пририлис од летоска, добра пририлис карта - Comet Storm и куп карти на кои мора да им најдам место во некој дек. Супер е актуелниов блок, далеку подобар од шарениот Shards of Alara.

Следниот викенд ќе има два рилис турнири, во петок и во сабота. За повеќе информации на сајтот на "Гоблин".

2 comments:

EFTO said...

So rareovi ti se padnaa od Worldwake mene mi se padnaa kalastria highborn,
Jwari Shapeshifter,Kazuul Tyrant of the Cliffs

Бојан Николов said...

Ми се падна Joraga Warcaller, Lavaclaw Reaches и Bazaar Trader (најчкарт rare икад).

Мењам ствари за Ajani Goldmane. :)