September 7, 2008

Star Wars прашање на денот

Зошто Џедаите се облечени како селани од Татуин?

Инаку, деновиве правам нов Star Wars маратон. Со секое гледање сфаќам колку е совршена оргиналната трилогија. Колку и да пробувам да најдам маана, неможам. Ми се игра некоја добра Star Wars игра за PS2, барам нешто да симнам сега. Штета што Galactic Battlegrounds е само за PC. Ја чекам и The Force Unleashed, излегува за некои десетина дена, ќе има верзија и за PS2, па чим ја пробам ќе пишам рецензија.

Синоќа после Return of the Jedi, ja изгледав и Robot Chicken: Star Wars епизодата. Заедно со Family Guy: Blue Harvest е најдобрата пародија на Star Wars, дури подобра и од Spaceballs.

Clone Wars уште го чекам на добра снимка. Од тоа што го прочитав за цртаниов, разочаран сум. Го нема текстот на почетокот што го има на сите филмови и ја нема музиката на Џон Вилијамс. На кој кретен му текнало да тргне толку суштински елементи од Star Wars филм? Серијата која ќе го следи филмот би требало да започне со прикажување до крајов на годинава.

3 comments:

Љубиша Сулимановиќ said...

Облеката им е “едноставана“ исто ко на селаните... :D
(an answer authorized by the Lucas Art co.)

Losteech said...

Таква била модата. :P

Ivana said...

Закон е Стар Ворс, а за костимографијата незнам.