March 29, 2015

Sudden Clarity Crapwerk

Ја открив Borderlands. Двојката. Радоста е иста како кога ќе дознаат што е интернет во Горно Талашманце во 2016. Знаев за Borderlands ко ти што знаеш за Крапверк. Знаеш дека е црно-зелен, дека има текст, слики, ама никогаш што е содржината, повеќе од "отприлика". Borderlands 2 пукаат сите околу мене со години. Знаев дека е некаков шарен шутер што го играат мултиплеер, ама некако не ја сфаќав опсесијата додека не се раскликав лично. Borderlands 2 е можеби последното нешто што ми требаше во животот. Ко кристал мет. Зошто не ми улета во некое време кога ќе сум послободен да пукам во џуџиња со шатган?

plot twist: стешот е одма позади. 

BL2 е RPG во прво лице. Или, како што си ја викаат самите производители, "shoot and loot". Пукаш во непријатели што често ти доаѓаат од секаде, си отвараш кутии со нови оружја и се обидуваш да стигнеш до главниот негативец, Handsome Jack, низ разни квестови. Приказната и ликовите што ги среќаваш по пат се веројатно најблесавите што сум ги сретнал во ваква игра. Уште на самиот почеток кога ќе го сретнеш малиот робот Claptrap кој го прегорел лифтот додека пробувал да се "интегрира" со него, јасно ти е што следи понатаму. Играта има и co-op со максимум четири играчи, така што можеш да си понесеш и екипа за да пукате заедно. Тие два саати со урлање во микрофон и слушалици ми беа веројатно и најзабавните од изиграните осум. 

Уште сум на почеток, 11 левел. Играм Gunzerker, откако видов дека сум премногу нуб за Psycho. Сакам да пукам во сè што ме напаѓа и фрла со ствари кон мене, па Gunzerker како класа некако ми се виде попрактична. Единствен проблем што го имам со играта се оружјата. Таман ќе се приврзам за некое, наоѓам ново и подобро во следните дваесет минути. Што е финтата, решив да дознаам? Borderlands 2 користи систем за рендом генерирање на оружја, така што има 17.75 милиони различни. Не е доволен болдот? Еве го пак. 17.75 милиони. Различни. Оружја. Океј, бројкава освен за во Гинис (таму е, да), не значи многу зошто нема ни сто илјади да ти пројдат низ раце, ама сепак. 

Не знам како ми требаа три години за да ја откријам играва. Неколку пати беше на попуст на Steam, мило ми е што конечно ја купив и тоа за ич пари. Praise Lord GabeN.

2 comments:

Anonymous said...

Ako ti treba pomos add na steam - RoothBeerGuy. Ja kupiv i DLC pa neam so kogo da igram sea :D

Бојан Николов said...

Кул. Да дојдам дома ќе те додадам. :) Ние сме повеќе луѓе, може да се организираме.