May 4, 2012

Огромна листа на работи што не си ги знаел за World of Warcraft

Успехот кој и денес го ужива World of Warcraft е оправдан, без разлика на тоа што играта одамна не е истата од порано. Барем не таква каква што беше кога јас почнав да играм. Пред пет години, WoW понуди нешто што претходно го немав видено. Ме купи со огромната виртуелна околина на располагање, приказната која претходно ми беше (делумно) позната од Warcraft III и сите оние работи кои можев да ги правам тука. а не биле возможни во други игри. Воопшто не беше трка за поголем левел и опрема, мерење бројки, туку истражување на еден масивен свет каде што беа потребни часови за да стигнеш од точката А до точката Б. Попатно, извршуваш квестови и се радуваш што помагаш на жителите и си дел од целата таа историја. 

Мило ми е што WoW ја фатив во период кога играта буквално цветаше и беше токму тоа што и треба да биде еднa MMORPG игра. И денес со носталгија се прават муабетите во друштво кога сме го држеле Гаџезан со саати под опсада, или борбата со упорниот нуб од Алијанса што се бркаше со мене и Дамјан ("Brohm, best mage tank!") низ Зул'Драк. Па, и ова! И до денес, можам некои од зоните да ги познаам по музиката. Приказни има премногу, а оваа генерација ќе ги раскажува како дедовците на истата со нивните муабети за тоа како бегале од Германци. Ете, тоа е тоа што ја прави играта толку посебна, само тие што никогаш не играле, нема да ме разберат.


Пред тој клучен период, WoW била уште поразлична игра, особено во раната фаза, пред The Burning Crusade (јас кога почнав да играм, сеуште немаше TBC на пиратските сервери). Алфата и бетата нуделе сосема друго искуство, па дури и интерфејсот не бил таков каков што го знаеме повеќето. Начекав една обемна листа на работи за кои биле дел од WoW во тие стари денови. Некој се потрудил да ги собере во еден пост, кој кога го ископирав за да го зачувам, ми испадна цели 19 страници во Ворд. Бидејќи немам намера да го преведувам, еве го оргиналниот линк.

Многу од промените се однесуваат на самите спелови, што нормално дека претрпеле промени поради балансирање на класите, но има некои што се толку интересни, што ете, ќе ги издвојам.

* Ashenvale, мојата омилена зона, била обична шума, со пореална графика. Нешто слично како во Warcraft III. Еве скриншот од таа верзија, и како изгледа денес. 

* Во Алфата, постоела Survival професија со која играчите можеле да прават факели. Факелите биле користени за осветлување на патот низ темните зони. Темните зони биле навистина темни и не се гледало ништо без запален факел.

* Goldshire, местото каде што првпат стапнав, било огромно село, десет пати поголемо од што е сега.  

* Scarlet Monastery била една огромна инстанца, подоцна поделена на четири.

* Blizzard тестирале куќи, кои играчите можеле сами да си ги градат. Опцијата која тогаш била во тест-фаза, била злоупотребувана со тоа што куќите се граделе за да блокираат патишта. Скриншот.

* Стариот интерфејс, еве скриншот.

* Таурените немале маунтови за јавање, туку имале Plainsrunning со кој се постигнувала истата брзина. Подоцна се воведени Кодоата како главен нивни маунт. Исто така, Таурените поради нивната големина, неможеле да пројдат сегде, некогаш и низ обични врати.
Како што реков, листата е огромна, има многу, многу за читање. WoW за жал, денес е само убав спомен од тоа време. Излегоа игри кои научија директно од тука, додадоа нови работи на таа успешна формула. Сепак, Mists of Pandaria некако ми изгледа привлечно. Ќе видиме.

No comments: