September 7, 2011

League of Legends Log #4: Brand, the Burning Vengeance

После тринаесет од петнаесет добиени партии со Brand, јасна ми е моќта на овој херој, кој неправедно го потценував. Го купив уште кога го пуштија, изиграв неколку партии и така остана заборавен до пред некој ден. Brand ретко го среќавав во противнички тим и најчесто ми бил лесен за тепање, особено кога сум играл со Malzahar. Почнав да го играм како што треба, научив што навистина може да направи и сега ми е на листата на петте најдобри херои во Лигата.

Brand, иако е добар и на средина, вистинскиот потенцијал може да се види во горната или долната линија, особено ако има поддршка од тенк или херој како Katarina или Akali. Со правилна игра која бара нешто повеќе од обично кликање, Brand може многу лесно да стане непобедлив. Спеловите се хранат со ability power, па така што првата склопка препорачливо е да биде Rylai's Crystal Scepter. Противникот ќе биде успорен секунда и пол, доволно време за комбото од спелови појачани со Blaze да биде уште поуспешно. Најчесто се случува Brand да остане сосем нечепнат во еден-против-еден борба.

Главната моќ на Brand, како што реков е ability power. Меѓутоа, ако се игра поагресивно, со спамување на спеловите, Brand знае да остане без мана, па за тоа препорачувам или руни за регенерација на мана, или друга опција, купување на Tear of the Goddess и потоа Archangel's Staff. Така ќе се реши евентуалниот проблем со маната и плус се додава ability power. Деновиве го играм и со spell vamp, чисто да видам како функционира и не е лошо, само што тој слот би можел да се искористи за нешто друго, како на пример Void Staff или Morello's Evil Tome. Се зависи од стилот на игра и останатите херои, ама генерално тој е AP билдот со кој Brand ги добива партиите. Исто така, задолжителни summoner спелови се Ignite и Flash.

Мене деновиве ми е најинтересен за играње и плус целата приказна околу него ми е тамански погодена. Оган и пламен мејџови, во било која игра да ги има, тие ми се првиот избор. И, додека сум на тема League of Legends, Riot Games го пуштија сајтот за Dominion каде што подетално е објаснето околу овој мод. Клик тука.

No comments: