May 30, 2008

Lost: Крај на четврта сезона

Само што го изгледав финалето на четвртата сезона на Lost! Саат и пол уживање, иако на моменти беше предвидливо. За жал, сезоната траеше пократко отколку што беше планирано, ама супер извадија одредни работи. Видовме се и сешто, од епизоди од кои се скока од столица, до онакви, подосадни и од епизодата со тетоважите на Џек. Серијата одамна почна да се движи во нов правец, ама имаше и моменти што ме потсетија што всушност гледам. И да, никогаш во друга серија или филм немам видено толку многу пресврти. Тоа што се случи на самиот крај од финалево, го претпоставвуав, но не бев сигурен, така што не бев којзнае колку изненаден.

Lost конечно дојде до некоја средишна точка, од која ќе мора да почнат да се отплеткуваат мистериите кои мислам дека ги има повеќе од доволно. Последнава епизода откри како функционираат некои работи на островот, останува уште да видиме зошто. Доволно беше, очекувам расплет во наредните две сезони. Ако сум добро информиран, крајот ќе биде во 2010. Ме нервира само чекањето измеѓу сезоните. Веројатно петтата сезона ќе почне да се прикажува од октомври годинава.

2 comments:

Љубиша Сулимановиќ said...

You ALL have to go back.
Петта сезона февруари 2009та...

Losteech said...

Многу добра епизода! Вистинско финале.
П.С. Петта сезона од јануари 2009 и ќе има 17 епизоди.

поздрав.