February 26, 2008

Стигна абер од Google Adsense

Од сите сервиси кои нудат заработка преку интернет, бев сигурен само во Google AdSense и не згрешив. Корисиник сум скоро една година. Денес конечно (после четири недели откако беше испратен) ми стигна PIN кодот на домашна адреса, по пошта. Сега ќе можам да си ги подигнам парите. Звучам како реклама, знам. :)

Се што имав да кажам за Google AdSense и за заработка преку интернет, го пишав овде. Се надевам дека следниот пост на оваа тема ќе биде слика од чекот со моите 100$ од Google. :)

4 comments:

Anonymous said...

100$ направи бе буљаш? Или толку планираш, мене знам ме банираа уште пред неколку год. и неам право на оваа адреса веќе. :( Можам на друга, иам куќа и у црниче но ме мрзи да правам нов акаунт, некако све ми звучи "fake"!
:)

Losteech said...

Појма неам што е, а и верувам т.е. 100% сум сигурен дека е фејк!

Бојан Николов said...

Не сум уште стигнат до 100$, ова на 50$ го праќаат. И не е фејк. Како може компанија како Google да прави вакви измами? :)

Ти се замрзнува акаунтот, чекаш пин, ти стига пинот дома по пошта, го убацуваш - и си продолжуваш. :)

Anonymous said...

Колку време ти требаше да собереш 100 долари, зошто сега ми одобрија акаунт па да знам отприлика.

Инаку те ставив во блогрол.

Поздрав