May 24, 2010

Lost 6x17 / 6x18 - The End

Ова беше финале? Ова? Сериозно, ова? Вака заврши? Каква врска имаше ова со било што до сега? Останав буден цела ноќ за да го гледам ова? Тотално промашување. Само што се испомочаа на цела серија. Што беше поентата на финалето? На серијата? Lost заслужуваше многу подостоен крај од ова. Срамота.

За жал, Lost останува без крај, со многу отворени прашања и без поента. Благодарен сум за се што ми приреди серијава изминативе години, што ме држеше заинтересиран и ме возеше низ генијални моменти толку долго време. Крајот нели, требаше да заокружи се што беше оваа серија низ годините, меѓутоа не успеа тоа да го направи. Факт е дека воопшто не е лесно да завршиш серија како Lost. Толку многу ликови, мистерии, случувања, и илјадници луѓе, секој со своја претстава за нештата. Колку што е ова добро, толку е лошо, зошто на никој нема да успееш да му го погодиш крајот. Но, сепак, можеше барем малку поокеј.

Знаев дека нешто не е во ред уште од магичната пештера. Одговори не добивме на ништо, наместо тоа Линделоф и Кјуз, немајќи излез од сопствените гомна, ја завршија серијата со уште повеќе прашања, за кои искрено ме здоболе. Ме здоболе и за бројките, за светилникот, за DHARMA, за се. Сите прашања се сега во вода, заедно со Островот... Не ме интересира што е, како е, толку. Заврши.

Имаше скриена порака во сценариото. Или барем ја така го протолкував муабетот на Кристијан Шепард. Толку е. Идеме понатаму. Крај.

3 comments:

Losteech said...

Треба ривоч! :))))

Бојан Николов said...

Треба римејк. :)

runtavmedo said...

Јас одамна мислев дека нема смисла Лост и дека се е поентата како да држиш мајмун во неизвесност, испаднав во право :/