September 13, 2021

New World ќе ти го упропасти животот

Жалам што немав многу време викендов за отворената бета на New World, ама изиграв доволно за да си ја зајакнам општата слика што ја имам за играта. New World веројатно ќе биде следниот голем MMORPG наслов, секако доколку Amazon некако не ги испуштат стварите од раце по пат. Секој аспект изгледа феноменално. Дизајнот на светот, комбат механиката, крафтањето, истражување, па дури и начинот на кој New World ти го послужува фолклорот и историјата на светот во кој е сместена.

Имав огромни очекувања и секако во бетава влегов пристрасно, ама за само неколку саати сѐ што мислев дека ќе биде, испадна повеќекратно подобро. Дури и самиот перформанс на играта на мојава дрвена конфигурација што веќе почнав да ја обновувам во нешто многу попристојно. Солидно извозе на неочекувано висок сетинг. Ваквите игри треба да бидат оптимизирани да функционираат и на крш хардвер за да не ја излолираат публиката што уште корисни парни машини за да игра игри. RIFT ја направи оваа грешка на времето и никогаш не закрепна.

Островот Етернум каде што се одвива New World е огромен. Не стигнав да видам премногу во тие неколку саати викендов, ама зоните се широки и личат на вистински свет наместо на клаустрофобичен луна парк каква што е денешната World of Warcraft. Упорно те кани да го истражуваш. Имерзивен, жив, секое ќоше во кое залутав е детално скокцано и најбитно од сѐ - успева визуелно да долови дел од историја на местата што ќе ги сретнеш. Далеку е од стандардната генеричка шума со плаво-розеви рогати свињи и џиновски светлечки печурки карактеристична за секоја втора ваква игра.

Иако New World последнава година беше до одредена мера реадаптирана да биде потрадиционална MMORPG, "остатоците" од тие раните идеи за крафтинг игра се уште доминантно присутни. Тоа ми е најинтересниот дел. Можеби да не се навлечев на Valheim зимоска, никогаш немаше да го прифатам ова. Сега концептот на собирање материјали за да си правам стрели, куршуми, храна, кампови и опрема ми е презабавен. Функционира многу подобро од другите игри во жанрот и има огромен удел во општата имерзивност. Буквално можеш само ова да го правиш ако сакаш и пак да ти биде јако.

Ако сакаш квестови од типот на "собери 10 свински чмарови" ги има и тие. Опционални се, се приметува дека веројатно се додавани отпосле дека ги собираш од огласна табла наместо некој засегнат селанец на кои му се исклучително неопходни тие чмарови, ама ете ги има. Не дека другите квестови се нешто поразлични, ама имаат некаква поцврста наративна подлога, особено тие што ти се потребни за да ја јакнеш довербата со избраната фракција. Крајно грајндерски е и тоа, ама јас си сакам грајнд во MMORPG, така што не ми смета воопшто. Со задоволство ќе ти соберам и 20 ако треба, мајсторе.

Сега бета како бета, нормално дека ова не е баш комплетно готовата игра. Не наидов на некои сериозно багови и проблеми како некои други, ама забележав дека играта нема пливање. Кога ќе влезеш во вода, одиш по дното додека не се удавиш. Не знам како ова го чуваат за поправање на две недели од официјалното објавување, ама препоставувам дека некој тим се поти сега за да го среди. Други пријавуваат некои проблеми со звук што исто се минорни, за разлика од проблемите со оптимизација на одреден хардвер кои се надевам дека ќе бидат надминати до 28-ми септември. Мене за среќа ми се погоди нешто помазно искуство, се надевам такво ќе биде и понатаму. Серверите исто беа стабилни, ама срамота ќе беше додека Џеф Бесоз се шеткара над земјината атмосфера, овде да имаш лаг.

Од работите кои не се баш багови, а не ми се баш најсјајни, малку ми смета отсуството на мини-мапа. Има некаков компас горе со кој можеш да навигираш додека играш, ама мини-мапа би била многу позгодна особено кога си во населено место и треба да искористиш нешто таму. Наместо да лутам ко глуп и да барам каде можам да крафтам одреден ресурс, згодно би било да ти е обележано некако појасно. Доколку може, а сум пропуштил - јеби га. Би сакал да видам и малку визуелно поразновидни оружја, ама можеби и рано во играта нема некоја голема разновидност. Ќе претпоставам дека појаките што можеш понатаму да ги крафташ изгледаат попривлечно. 

Настрана од тоа, системот е многу кул. Можеш истовремено да користиш меч и штит и да го замениш со лак и стрела. Или џиновски чекан да искомбинираш со пушка. Секое оружје ти се левелира и отклучува нови спелови колку повеќе го користиш. New World нуди купче различни стилови на играње што веројатно ќе пресретнат сечија преференца. Од тоа што пробав сѐ ми беше интересно, ама најмногу се задржав на лак и стрела. Многу е возможно така и да продолжам кога играта ќе биде официјално објавена. 

New World испадна позаразна од што мислев. Од тие игри е што ќе ти го ишмукаат целото слободно време, а ако дозволиш ќе запоставиш и работа, семејство и социјален живот. Свежа игра е, а ми има многу сличен магнетизам како World of Warcraft на времето. Истите тие чувства шо сум ги имал тогаш, ги приметив и сега, а тоа никако не е на арно. Затоа и планирам многу, многу лабаво да ја играм, без брзање до максималниот левел и со бавно истражување на Етернум. Многу малку ми фали тотално да забегам со ваква игра, а некако не сакам да си го приредам тоа. Не знам дали New World воопшто ќе ме праша дали смеам лабаво.

Ќе играм Guild Wars 2 додека да излезе ова за две недели. Кога ја одложија New World летоска, ги купив Guild Wars 2 експанзиите и предобри се. Веројатно ќе имам шанса пак да им се навратам некогаш, зошто има толку многу содржина што е невозомжно да се изигра за две недели, ни па пола година со моево темпо од саат време дневно. Како и да е, две недели брзо ќе летнат. Веќе сме собрани мала екипа што го чека официјалното отварање на Етернум, па верувам дека ќе биде забавно. Се надевам дека New World нема да разочара на долги стази. Со World of Warcraft годинава на колена, редно време е за следното големо нешто.

No comments: