March 17, 2014

Зараза на месецот: Loadout

Пред еден месец се заиграв Loadout. Пуцачина, фер бесплатен модел, супер графика и хумор... На почетокот делува наивно, додека не го сконташ материјалот, финтите и како да си го направиш оружјето кое ги одговара. Додека репетираш, веќе си навлечен и спремен да ги разнезеш во воздух гениталиите на противникот. Буквално. 

Како што напредуваш со левелирање, така се отклучуваат слотовите за нови лоудаути, односно две оружја, и бомба или штит по избор (и, плус уште некои други ситници). Дури и бомбите може да се прилагодат на потребите на играчот, ако ја отклучиш потребната технологија. Исто така, скилот на играчите со поголем левел е посериозен, тимот често знае фино да се организира и без многу муабет, со што предизвикот е поинтересен. 


Начинот на бирање мапа е комплетно транспарентен. Се гласа за две понудени (по случаен избор) мапи/модови. Моментално најинтересен мод ми е Death Snatch каде што откако ќе го разнезеш противникот низ мапата, ја собираш неговата епрувета со Блутониум за поени, клучниот минерал во цела игра околку кој се врти малата приказна. Стратегијата е да се собираат и епруветите од играчите од својот тим, за да се спречат поените на противникот. Блутониумот игра улога и во Extraction модот, каде што рендом играч е назначен да го собира во мали вагони. Во тој мод, Блутониумот е расфрлан низ мапата. Секогаш кога Собирачот ќе умре, друг играч ја превзема неговата улога.

Blitz ми е вториот омилен мод. Поените се добиваат со освојување и контрола на одредени делови на мапата и веројатно мод кој најмногу бара тимска соработка. Многу партии се губат баш поради тоа што тимот е некаде растрчан низ мапата и гине безврска. Jackhammer е класичниот capture-the-flag мод, каде што наместо знаме, има огромен чекан со кој можеш да го згмечиш противникот додека трчаш кон својата база. Има и посебен, компетитивен мод кој ги комбинира сите четири, меѓутоа се уште не се осеќам доволно спремно за да го пробам. 

 Нека стои ова тука, додека не ги овозможат ачивментите.

Она што многу ми се свиѓа кај Loadout е што партиите се брзи и нема време за некој да биде комплетен серко. Ако некој играч се исклучи среде партија, веднаш е заменет со нов. Четот ретко се користи, а до сега не сум налетал на вербална расправија помеѓу тимовите или внатре во тимот. Се надевам дека ова ќе остане вака и во иднина.

Секако, многу битен момент е што играчите кои се решени да платат немаат никаква предност во однос на оние кои сакаат сосема бесплатно да ја уживаат играта. Освен козметичка. Ама, и тоа може да се добие бесплатно, со бонусот од првата изиграна партија во денот. Штета што многу компании го заобиколуваат овој принцип на работа, а речиси секогаш се покажува како попрофитабилен. Ми доаѓаат три примери на ум, League of Legends, DOTA2 и Path of Exile. И, еден куп други со погрешниот модел. Деновиве пак почнав да играм Path of Exile, и имам многу да муабетам на темата, ама ќе оставам за некој друг ден.

No comments: