World of Warcraft универзумот е доволно голем, за приказната од играта да може да се прераскаже преку стрипови, книги, филмови, па дури и серија. За филмот ќе почекаме уште некоја година, најавен е уште одамна.
Компанијата Wildstorm, дел од DC Comics во ноември 2007 почнува со издавање на World of Warcraft: The Comic. Приказната почнува со човек кој се буди на бреговите на Калимдор, без никакво сеќавање за себе или како стигнал таму каде што е. Заедно со двајца Елфови (Најт Елф и Блад Елф) е заробен од Орките со цел да се натреварува во гладијаторските арени. Членовите на тимот се борат за сопствените животи, како и за златото на Орките-господари кои ги држат во заробеништво. По извојувана победа против друг тим кој важи за еден од најагресвните, главните ликови решаваат да побегнат и Ло'гош (човекот кој по победата ќе се стекне со ова престижно име/титула) конечно да дознае кој е и од каде е, за подоцна да се испостави дека е всушност изгубениот крал на Стормвинд.
Приказната се протега низ повеќе клучни и добро познати региони во играта, се појавуваат сите главни раси и повеќето од класите, како и некои ликови што веќе ги знаеме. Пристуни се и елементите што ги прават класите карактеристични, од опрема па се до магии, маунтови и што уште не. Што значи дека стрипот комплетно ги користи оргомните ресурси што играта ги нуди за создавање на една добра приказна. И не ме чуди што World of Warcraft: The Comic функционира толку совршено. Нормално, наменет е за фанови кои се запознаени со играта, но не е којзнае колку понеинтересен и за останатата публика.
Спакував 22 броја во две архиви, може да се симнат од тука и од тука. Ќе ги ставам и другите неколку, до сега излегоа 25.
Компанијата Wildstorm, дел од DC Comics во ноември 2007 почнува со издавање на World of Warcraft: The Comic. Приказната почнува со човек кој се буди на бреговите на Калимдор, без никакво сеќавање за себе или како стигнал таму каде што е. Заедно со двајца Елфови (Најт Елф и Блад Елф) е заробен од Орките со цел да се натреварува во гладијаторските арени. Членовите на тимот се борат за сопствените животи, како и за златото на Орките-господари кои ги држат во заробеништво. По извојувана победа против друг тим кој важи за еден од најагресвните, главните ликови решаваат да побегнат и Ло'гош (човекот кој по победата ќе се стекне со ова престижно име/титула) конечно да дознае кој е и од каде е, за подоцна да се испостави дека е всушност изгубениот крал на Стормвинд.
Приказната се протега низ повеќе клучни и добро познати региони во играта, се појавуваат сите главни раси и повеќето од класите, како и некои ликови што веќе ги знаеме. Пристуни се и елементите што ги прават класите карактеристични, од опрема па се до магии, маунтови и што уште не. Што значи дека стрипот комплетно ги користи оргомните ресурси што играта ги нуди за создавање на една добра приказна. И не ме чуди што World of Warcraft: The Comic функционира толку совршено. Нормално, наменет е за фанови кои се запознаени со играта, но не е којзнае колку понеинтересен и за останатата публика.
Спакував 22 броја во две архиви, може да се симнат од тука и од тука. Ќе ги ставам и другите неколку, до сега излегоа 25.
No comments:
Post a Comment