April 26, 2014

Уште еден пост за RIFT што ќе остане непрочитан

Деновиве играм RIFT. Да, RIFT. Откако ја напуштив Телара некаде кон крајот на 2012 поради Пандарија, се логирав само неколку пати на кратко да видам како пропаѓа мојата годишна претплата додека играта се префрла на free-to-play моделот. Лани конечно ја отворија новата зона Dendrome, каде што деновиве го поминувам времето. Тогаш впечатокот беше дека RIFT повторно ги живее славните денови. Денес, состојбата е уште подобра. 

Кој би рекол дека е возможно? Обично кога MMORPG се префрла од месечна претплата во бесплатна игра со микротрансакции, значи станало алармантно. Во добар дел од игрите кои ги снашла ваква судбина, бесплатната варијанта е сконцентрирана на еден сервер (некогаш и некој плус), повеќе од доволен за да ги издржи сите играчи. Со RIFT случајот беше друг. Откако стана бесплатна, Trion отворија уште неколку сервери во Европа и САД кои и ден денес се полни со народ. 


Играта има еволуирано многу. Светот, онаму каде што беше празен, е пополнет со нови квестови и предизвици. Има и нов огромен град во Dendrome, Hailol, кој одлично се вклопува во целиот амбиент и дизајн на новите континенти од Storm Legion. Немав многу време да го истражам детално, меѓутоа денес имав прилика да го бранам од инвазија каква што досега не сум видел. Речиси еден саат, градот беше под констатни напади каде што беа потребни неколку групи од по 20 играчи за да остане и понатаму гламурозен. Овие динамични ивенти, не биле никогаш подобри. Слободно можам да кажам дека токму тоа ја носи играта на раменици во моментов. Ако некогаш беа лесни и репетитивни, денес делуваат заканувачки и се вистински предизвик за оние што ќе изберат да учествуваат. Има нови видови на рифтови, многу потешки за затварање од тие што ги памтам. 

За некој што бил отсутен година и пол, има куп нови ствари. Дел од нив видов, дел планирам деновиве. Старите рејдови се достапни како инстанци за двајца играчи, Chronicles, кои беа дел и од оргиналната игра. Сега се уште подобри и на некој начин, задолжителни, доколку планираш да собереш опрема за рејдови или expert dungeons. Иако прогресот е можеби линеарен, делува свежо и далеку поинвентивно искористен од досадните сценарија за три играчи во World of Warcraft. Тука инстанците за двајца играчи, имаат поголема вредност и намена, а сепак успеваат да раскажат добра приказна на тие кои го бараат тоа од RIFT. Самата опрема има претрпено промени во вид на различни апгрејди кои остануваат одлука на играчот.


Она што најмногу ме радува е што заедницата и покрај тоа што се состои од народ кој долар нема дадено, е цврста и пријателски расположена. Обично во бесплатните игри има рој серковци кои постојано се расправаат со некој на глобалниот чет, се жалат околу играта и често ја нарушуваат целата атмосфера. За среќа, тука се случува спротивното. Дури и комплетно ги нема муабетите и споредбите со WoW кои знаеја да траат со саати. А, уште подобра ствар е што Harshmallows гилдот во кој технички сум две години, се уште е активен, заедно со сите луѓе со кои сум рифтал на времето. Запрепастувачки е како истата екипа успеала да опстои толку време и да тера напред покрај сите срање што се издесија на играта.

Знам дека повеќе пати сум млател на темава во празно, па ништо страшно ако го направам истото и сега. Доколку некој стигна до овој дел од постов и не ја пробал RIFT , сега е вистинското време за тоа. Препорачувам! Одличен MMO фикс додека дојде Warlords of Dreanor.

No comments: