Многу пати сум дрвел на тема ММО пазар, дури сум си и сам себе досаден. Публиката е таа, генерално прифаќа модел обликуван уште 2004 со WoW. Но, компаниите упорно се обидуваат да се постават како конкуренти на Blizzard и често пати тоа не завршува баш како што треба. Ниту TERA, ниту RIFT, а ни The Secret World не успеаа да грабнат доволно публика. TSW дури и клоца за живот, и покрај тоа што имаше одличен старт.
Тогаш, по што се разликува WildStar? Свеж наслов, иновативни идеи (или барем завиткани така добро да делуваат иновативно), нов огромен свет... што нуди толку посебно од насловите погоре? Океј, да се накашлам и ќе кажам. Графика и амбиент! Колку и да е самиот гејмплеј примарен, многу е битно, барем на мене, каде е сместено сето тоа. А, WildStar ќе се одвива на планета наречена Nexus, полна со истрипано шаренило и технологија. Значи, нешто како Torchlight, со повеќе СФ и нешто повеќе cartoonie од WoW.
За почеток, планирани се четири класи (ги викаат "paths", ќе функционирале малку поинаку од стандардите), Explorer, Soldier, Scientist и Settler. И, нешто што се вика Momentum Mechanics. Веројатно нешто што го има во сите други игри, само спакувано во фенси хартија. Еј, се додека можам да трчам низ планетата од видеата и скриншотите, како сака нека вика.
WildStar нема датум, ни отворена бета. Веројатно следната година. А, јас сеуште немам клуч за било каква бета. До тогаш, играва ќе ми биде во фокус, а ќе гледам да прокоментирам и некои поголеми вести. За крај, ќе кажам само дека NCsoft стои зад играва, а моментално имаат јак играч на терен.
No comments:
Post a Comment