May 26, 2010

Haunt, новиот стрип на МекФарлејн

Haunt е новиот стрип на творецот на Spawn, Тод Мекфарлејн, реализиран во соработка со Роберт Киркмен, шизикот кој е потпишан на The Walking Dead, Ultimate X-Men и Marvel Zombies. Тоа што го знаев претходно за Haunt, ме натера да си го оставам настрана оптимистичкиот пристап и да видам што навистина има да понуди. Дали поради љубовта кон Spawn, неможам објективно да гледам на она што излегува од работилницата на МекФарлејн - незнам, но ќе бидам искрен и ќе кажам дека Haunt навистина позитивно ме изненади.

Haunt потсеќа на претходните ликови на МекФарлејн, како на пример Spawn и Venom, меѓутоа не значи дека е лошо. Напротив. Фетишот на МекФарлејн за (анти) херои со симбионти очигледно ќе биде присутен уште долго време, па на публиката и останува да го прифати, или да земе во рака нешто друго за читање.

За што станува збор во Haunt? Главните ликови се двајца браќа, Курт и Даниел Килгор. Едниот е свештеник, другиот е таен агент и во главно се занимава со убивање луѓе. Курт на последната мисија, дознава повеќе отколку што треба, и е убиен под крајно сомнителни околности од уште посомнителни ликови, организации кои се инволвирани во тајни експерименти со луѓе. Некако, духот на Курт е сеуште на Земјата и единствен кој може да го види е брат му Даниел. Силната врска помеѓу двајцата браќа, го создава Haunt, суштество со неверојатна моќ, која ја има свеста на Курт и Даниел. Браќата, иако се блиски, се сосема спротивни, па така нивните конфликти се одразуваат и на Haunt, бидејќи двајцата се истовремено дел од него. Моментално, целта на Курт е да открие зошто е мртов, а публиката е соочена и со друго прашање - што навистина е Haunt? Од каде доаѓа и зошто се случува тоа што се случува? Идејата за Haunt како лик, на прв поглед можеби и не делува којзнае колку интересно, но реализацијата ја прави да навлекува.

Интересни заплети, браќата се феноменални ликови, а екипава зад стрипов има уникатен начин за нивниот развој. Многу ме интересира што ќе се случува понатаму, па со нетрпение го чекам новиот број. До сега, излезени се седум. Верувам во новиве реализации на МекФарлејн, очигледно сака да си ја спаси компанијата и да ја задржи публиката. Прво го рестартираше Spawn, а потоа и ова... Haunt веќе ме има мене како редовен читател, а и сигурен сум дека ќе ме задржи.

2 comments:

Влатко said...

Фала што ме потсети на стрипчево. ВИкаш добар е колку СПон. КОлку броја прочита до сега, вака импресии ако може до таму до кај што си стигнал... :)

Бојан Николов said...

Ептен е добар. Читав до кај 10, па чекам да се присоберат, да ги читнам сите у еден здив. :)