January 19, 2010

Ragefire Chasm

13-ти левел денес, два пати трчање низ Ragefire Chasm со Цајц (ја трчам, он кине све околу дека 39-ти левел), си собрав супер опрема, неколку плави ајтеми и ствари од кои извадив 2 злато. Јебига, споро е, али барем изучив Journeyman tailoring и си сошив торбици. Моментално се левелирам во Silverpine Forest, супер зона, немав стапнато тука со години (мојот најпрв WoW карактер беше Undead), па некако ми е ново местово. Плус, не сум сам ко порано тука, има уште мали левели што се левелираат тука. Да фатам уште некој левел, па цепам накај Barrens и Ashenvale.

Уште два левела и ќе можам да сум поактивен во инстанци, таман додека не ја купам играта за фул акаунт, да сум 20-ти левел со плава опрема, напредната професија и изучени спелови.

Играва ми е поинтересна од било кога и не верувам дека ќе се вратам пак на приватен сервер. За крај, еве ја моменталната состојба на карактерот.

No comments: