July 16, 2011

Најава за Rise of the Planet of the Apes

Од целата франшиза, филмовите, сериите што идеа на МТВ и римејкот на Тим Бартон, само првиот дел успеал да ме освои и да си најде место во мојата листа на 10 најдобри СФ филмови. Приказната понатаму никогаш не ме заинтересира, па затоа остатокот од Planet of the Apes би го оценил како просечен, па дури и очаен (римејкот што погоре го спомнав).

Веќе се навикнав на римејци и ребутирања, па затоа и не ми е чудно што за некоја недела излегува и приквел, Rise of the Planet of the Apes. Сместен во денешно време во Сан Франциско, филмот ќе раскаже како мајмуните станале толку интелегентни, за во иднина да го покорат целото човештво. Иако првата реакција на раниот муабет за филмот ми беше "Ah, damn you! God damn you all to hell!", трејлерот некако сака да ми каже дека можеби летниов блокбастер и нема да биде толку дно. Напротив, изгледа забавно. Настрана тоа што мајмуните се скроз CG (јебига, кукли веќе не постојат у филмска индустрија), има пар актери што се добри и можеби ќе го направат филмот интересен. Џејмс Франко, Дик Соломон, Брајан Кокс, Родни МекКој од SG: Atlantis...

Филмот има и добра viral кампања со видеа на ЈуТјуб, како она со мајмунот што пука со AK-47. Дали е толку добра или луѓево лесно се лажат, не знам - ама буквално растури видеото по социјалните мрежи. И покрај тоа што убаво си ја пишува компанијата на самото видео, се потрчаа сите. Веројатно тоа е добар маркетинг. :) Да не тупам, клик тука за трејлерот.

No comments: