March 3, 2010

Lost 6x06 - Sundown

Имам некое чувство дека Lost ја "скока ајкулата" оваа сезона. Се почна кога воведоа СФ елементи во серијата, откако сите бевме убедени дека на сите прашања ќе добиеме логични и приземни одговори. Сезонава имаше неколку добри моменти до сега, меѓутоа претеруваат со филер епизоди и креирање на нови мистерии, кои не само што не ми се забавни, туку и ми се некако ефтини. Се плашам дека последнава сезона ќе се претвори во ужасната втора сезона на Heroes, кога се отиде по надолна линија...

Ништо ново или значајно епизодава, освен тоа што Лок (Флок) успеа да влезе во храмот и да направи покољ. Од што се плашеа луѓето? Кој и што доаѓа натака? Се некако ми се чини дека тоа што доаѓа, се всушност ликовите од алтернативната реалност. Кога сум веќе кај тоа, тие сцени во епизодава беа прилично досадни. Се случува нешто не толку битно, има интеракција на ликовите кои таму не се познаваат, но сигурен сум дека ќе има момент кога алтернативната реалност ќе се преклопи со ова што моментално се случува на островот.

Како и да е, луѓето позади Lost се мајстори за вадење од гомна, па ќе видиме како ќе се извлечат овој пат. Сеуште верувам дека ќе добиеме добра сезона каква што заслужуваме. Или барем добар крај...

No comments: