November 4, 2009

Уште еден WoW пост...

Како го средија Neverendless WoW серверот деновиве, одамна не ми било волку ќеиф да играм. Апдејтуваа на 3.2.2а верзија и сега работат 95% од квестовите, спелови, талентите и се останато. Играм квестови што никогаш не работеле. Спуштија и xp rate, така што сега е потешко за левелирање од пред некоја недела, додека беше 3.1.3 верзијата. Тргнаа и WarpNPC-то па така што сега нема телепортирање и гага бафови, а и идиотско ганкање.

Е, сега, има ситни багови, ама брзо ги средуваат. Некад има дисконектирања што ептен курчат, вчера имаше и мал ролбек, денес гледам средиле, играв неколку саата без проблеми. Работат и некои ад-они што не работеа пред апдејтот. Сега серверот има капацитет од 4000 луѓе, скриптирани инстанци и станува се подобро. Сум играл на многу приватни сервери и овој е можеби најдобриот. Vote shop-от не им работи денес, а подобро ќе им биде воопшто да не го враќаат назад или па да го стеснат изборот. Може да се гласа за добивање на секаква опрема, дури и епик ствари.

Кренав Ферал Друид 80-ти левел, конечно го прошетав Нортренд, барем онака грубо, колку да ги разгледам зоните. Сега левелирам Паладин, Друидот ми здосади и не е баш за мене. Некако навикнав на играм Паладин на другиве сервер, знам како се игра класата, позгоден ми е за PvP, левелирање, рејдови и целото злато ќе го фукнам на него. Пошто го скинаа vote shop-от, сега лесно се прави злато во AH.

No comments: