March 5, 2007

Сasino Royale (2006)

Филмов го чекав четири години. После толку шпекулации кој биде новиот Бонд, изборот падна на Даниел Крег. Многумина беа разочарани, меѓу тие бев и јас. На прв (втор, трет и така натаму) поглед, делува тотално различно од глобалната претстава за Бонд, архетипот што го создаде Конери. Мур беше различен, но сепак си ја обработи одлично работата. Иако имаше неколку други актери кои ќе одговараа на улогата, по гледањето на филмот сфатив дека Крег и не е толку лош избор. Конечно го гледав новиов. Целта на филмот беше да го претстават 007 во поинакво светло, и веројатно тоа им успеа. Крег го претставува Бонд во многу посурова и поладна варијанта. Нормално, не е тотално без емоции, барем што се однесува до жените во филмот. Во неколку точки ќе се обидам да го пренесам впечатокот што ми го остави филмот. 
 
 
Режија, сценарио и фотографија

Од овој аспект, ме бендиса ептен. Режија и фотографија, феноменална. Сценриото беше задоволително. Можеби требале да внесат повеќе хумор како во филмовите на Мур, и повеќе реплики за памтење, но тоа е тоа. Приказната си беше океј. Филмот сам по себе си е супер. Ако почнам да го споредувам со претходните, ќе извлечам заклучок дека е срање.
Акција

Уште во првите 10 минути бев пријатно изненаден. Сцената со бркањето на почетокот? Дефинитивно ќе се памти. Се работи за Бонд филм кој потсеќа на старите филмови. Акција, брканици, пукање, тепање... без многу СФ направи, или претерани компјутерски ефекти како во изминатите филмови. На кој Бонд до сега му кршеле јајцата и ебел без проблем после тоа?

Бонд девојки


Ме разочара фацата на Катерина Мурино. Има убаво тело, ама грда фаца. Ева Грин е океј. Ја заприметив и Ивана Миличевиќ. Тело, фаца.. баш таман. Штета што толку мала улога и дале.

Негативци


Интересен е ликот на Le Chiffre, а и Мадс Микелсен ја има таа злобна фаца. Можеби делуваше пичкесто на моменти, со слаб авторитет, ама тоа е тоа. И не го бива за покер. Други негативци нема, нема многу забележителни хенчмени...

Кастинг

За Бонд и девојките, кажав. Џуди Денч е одлична како М. Ама како можеле Феликс црнец да го направат!? Како?! Да ти ебам и политичка коректност и се! Останатите си беа таман. Мор ор лес.


Overall

Веројатно опфатив тоа што мислев дека треба. Не ми се свиѓаше колата на Бонд, и ми сметаше прекумерната употреба на
Sony Ericson во филмот. Претерале со рекламирање, ама барем знам дека имам иста марка на мобилен како Џејмс Бонд. Филмот е добар. Пријатно ме изненади, иако очекував дека ќе го плукам, како што го плукав Batman Begins. Музиката си беше океј, само што можеле повеќе да ја искористат добро познатата Бонд тема.

No comments: