March 13, 2007

Thang On-Line

Неколку години успешно ја избегавам World of Warcraft, пошто знам дека ќе ми го досјебе социјалниот живот (имам бе, имам!). Арно ама, не ги избегнувам останатите MMORPG игри. Кога ми скурчија browser-ските стратегии, се префрлив на THANG. Случајно ја открив летото 2006, барајќи нешто околу он-лајн RPG игрите. Ај, божем да ја пробам, па се навлеков, навлеков уште неколку другари... Играв неколку месеци, кренав јак lvl, не играв неколку месеци, ми го скинаа акаунтот... Јебига.

Почнав пак. Прво пред некој ден, ама си го заборавив јузерот и пасвордот (ewwww...), денес си направив нов. :) Херојот ми се вика TedBundy, заебан мајкоебач е, кревам левели моментално...

Доста беше за мене, дај малце за играта. Значи, fantasy MMORPG, скроз бесплатна. Се симнува од официјалниот сајт, тежи околу 400 MB. Потребен е само акаунт кој исто се регистрира преку официјалниот сајт.

Има убава 3D графика, можеби околината е малку монотона, но тоа е тоа. Исто така, лошо е што има само три раси за играње, не толку многу голем избор на оружја и опрема... Во секој случај, луѓето зад играта, се трудат (некогаш и не многу) да ја направат подобра, иако не забележав некоја голема промена од летоска до сега.

Треба и малку повеќе трпение за да се напредува во играта, затоа предлагам формирање на мали групи, се додека не се здобиeте со потребен левел за guild.

Тоа е тоа, најубаво е сами да си ја пробате. Клик тука.

No comments: