July 4, 2015

Како се гаси Dota?

Минатата недела, со намера да споредам нешто со Strife, пуштив Dota 2. Освен тие неколку саати пред две години, немам играно. И, ајде една партија со ботови да видиме до кај е. Па ајде уште една, ама сега само противниците да се ботови, па ајде и една нормална партија... Четири-пет саати покасно, се пцујам со проклети руси. Не знам како требаше години да пројдат за Dota 2 да ме завлече вака. Неколку денови ми требаа за да се одвикнам од League of Legends гејмплејот и уште неколку партии да најдам херои што со победување ќе ме држат заинтересиран. Нека не те лажат скриншотиве што се тука за курчење, реално сум петти левел нуб што уште експериментира со склопки и стил на играње.


Уште не ми е комотно да излезам од Limited Heroes модот. Секогаш било ова тука? Зошто не го памтам од последниот пат. Супер е за почетници. Има дваесетина херои, така полесни за играње и нема пенали ако напуштиш партија, туку ќе бидеш заменет со бот. Прикладно за глупи руски копиљаци што се гасат кога ќе ги убијат триесет секунди откако почнала партијата, па тимот си добива бот што го надминува нервозниот играч во секое поле од животот. Знам дека истиве токсични говеда ги има и во останатите модови каде што последиците од нивното однесување се посериозни, ама веќе со години ја инфицираат секоја онлајн игра. Секој трети battleground во WoW го играм против дебили со кирилични имиња. И, упорно одбиваат да си бидат кретени на серверите наменети за нивниот регион. 


Моментално пробувам да совладам неколку полесни херои, колку да си ја зацврстам рутината. Sniper веќе ми е добро познат, па испробувам билдови, Razor го играм кога ќе ми го одберат Sniper, а се обидувам и да сум корисен со Witch Doctor и Zeus. Viper ми е исто интересен, ама упорно се мести како последен избор. Додека не пројдам уште некој, не мрдам од Limited Heroes. Слободното време ми е прекратко за да го трошам вака неспремен на "посериозни" партии.

Додека сум на тема Dota 2, да спомнам дека веќе некоја недела Dota Reborn е во бета фаза. Нов енџин и можност за заедницата да креира сопствени модови и сценарија. Она што го нудеа Blizzard со Warcraft III, баш така како што се роди и оргиналната Dota. Сега, во време кога има поголема база на играчи од било кога, кога материјали за учење на вакви ствари се подостапни, ова е најдоброто што можеше да му се случи на жанрот. Едвај чекам да видам какви сè модови ќе создадат луѓево. Веројатно уште ова фалеше за ништо да не може да ја симне Dota од MOBA тронот во годините што следат.

2 comments:

nikola said...

league of legends tesko da se simne. igranosta na lol vs dota e 90 milioni prema 10 milioni unique players na mesec. 900 milioni sprema 100 milioni dolari godisno zarabotka. za riot rabotat 1000 lugje za valve 330. samo ne znam kolku moze da se zgolemi popularnosta na dota so ubedlivo najgolemiot prize pool https://www.superdataresearch.com/blog/can-blizzards-storm-tackle-a-saturating-moba-market/ http://www.engadget.com/2014/10/23/league-of-legends-tops-mmo-revenue-list-hearthstone-no-10/

Бојан Николов said...

Фааак, цифриве! Зошто имав некој впечаток дека LoL имаат сега многу помалку? Хех, браво Riot!

Инаку за HotS мислам дека е одамна касно. Веќе има наслови што доминираат публика. Ама барем е подобра од купот други, пример Infinite Crisis која патем ја гасат за некој месец.