June 29, 2011

World of Warcraft F2P? Не.

Денес најактуелна е новоста дека World of Warcraft станува free-to-play. Кога го прочитав насловот на еден сајт, ќе се засркнев со кафето. Сите така ја пренесуваат ова вест која и не е нешто специјална.

За среќа, информацијата не е целосно точна. А, за што всушност станува збор? Blizzard нивниот trial ќе го нудат како 'бесплатна' варијанта на играта, што нели, е далеку од бесплатно. Единствената разлика што јас ја гледам тука е името на трајалот. Дали ќе се вика free-to-play, "free forever" или "Кој-не-игра-е-сељак" финтата е таа. Со ова, бесплатно ќе може да се левелира до 20-ка, златото е ограничено на 10, професиите на 100, а исто така нема пристап до пошта, аукција и чет. Разликата е тоа што временски не е ништо ограничено, значи играчите ќе може да бидат 20-ти левел до крајот на светот.

Зошто тогаш толкава галама околу ова? Јас би рекол, фин маркетинг Blizzard, да. Само што е некако алармантно што на ваков начин решиле да ја продаваат играта. Точно е дека губат играчи, се појавија многу игри, некои успешни, некои не, ама сега изборот е поголем. Чуден ми е потегов што го прават, мрчаторот во мене сака да каже дека веројатно и самите они се свесни дека играта одамна не им е тоа што беше. Сепак, ќе стојат цврсто уште неколку години, така да џабе ќе зборам. Додека не почнат да спојуваат сервери, не е толку страшно, нели?

Добрата работа е што веројатно WoW никогаш нема да биде бесплатна. Под бесплатна мислам на лошо имплементиран микро-трансакциски систем што ги јаде игриве од внатре, како пример, LOTRO. Иако голем дел од содржината е бесплатен, клучните работи би чинеле многу повеќе (месечно) од самата месечна претплата. Плукам на овој модел. Затоа зборам дека единствената бесплатна игра е League of Legends. Освен денови слободно време, со ништо друго не сум платил за играње.

Инаку, насловот нема врска со постов, ставен е така со надеж дека ќе извади некој од памет, ко мене што ми се деси. :)

1 comment:

Anonymous said...

хехе, дефинитивно мене ме извади од памет, си помислив каква ли сега in-app purchase лудорија ке имплементираат па цел свет навистина ке го снајде Катаклизма.