April 20, 2011

Зимата дојде

И тоа во април. И тоа како.

Ја гледав првата епизода ("Winter is Coming") на Game of Thrones, серијата базирана на серијалот книги на Џорџ Р.Р. Мартин, A Song of Ice and Fire. После сите фини најави изминативе месеци и хајпот што се створи, можам да кажам дека засега, ги исполни моите очекувања. Баш се погоди во период во кој сум расположен за било што со fantasy тематика.

Ветувачки почеток, иако приказната допрва ќе почне да се развива како што треба. Со ова што можев да го видам во првата епизода, сум задоволен. Книгите уште не стигнаа до мене, а веројатно нема да ги пипнам до крај на сезонава. Зошто ако епизодиве имаат ваков завршеток како пилотов, повеќе ќе сакам да си чекам нова секоја недела, без да знам што ќе се случи. Веќе е најавена и втора сезона, што значи дека и самите продуценти имаат верба во серијава. А, јас сум сигурен дека интересното допрва следува.

Game of Thrones е сместена во Вестерос, свет во кој покрај тоа што со децении се мрзнат од студ, туку и неколку благородни фамилии се борат за Тронот, притоа не бирајќи средства и начин. Продукциски е на завидно ниво, со неколку интересни имиња како Шон Бин (Боромир од Lord of the Rings), Лина Хедеј (The Sarah Connor Chronicles), новиот Конан (Stargate: Atlantis) и гарант уште некои други познати, скриени зад долгите коси и бради.

Серијата има грч ладна атмосфера, некоја отмена сериозност што и дава посебен шмек. Незнам до колку забегуваат со змејови и чуда во книгите, ама ќе сум пресреќен ако има малку по-хардкор fantasy елементи. Кога сме кај хардкор, нема хардкор, ама има софткор како во Boardwalk Empire. Умерено сега за сега, веројатно нема да претеруваат.

Како што кажав, мене супер ми е серијата. Незнам каква е како адаптација, ама ваква каква што е, е одлична. Еве тука трејлер.

3 comments:

nikola said...

zakon premiera, tamanski sve e pogodeno interesna prikazna dosta stvari moze da se ocekuvaat ponatamu, zadovolen sum od tempoto na epizodata samo neka prodolzi taka pa vtora sezona neka napraat poise epizodi

Random nobody said...

Гледав случајно само 20на минути од една епизода и не ми се допадна.
„ богатото дете ги нападна дечињата шо си тренираа покрај реката . Откако кучето на сиромашпните го гризна тие избегаа и после ги искара кралот . пс. едното дете лажно сведочеше па другово се изнервира“
Ептен лејм ми е. Најмногу дека :
нема други раси, стриктно хјуманс фураат
нема магии
нема фантазија туку се фокусира на „реални сценариа“

Би го споредил со Беверли Хилс , асмо у Middle ages setting. :(
Или можда само bad timing на епизодата :)

Бојан Николов said...

Шознам, мене ептен ми е супер серијата. :) И ја чекам да удрат малце повеќе на fantasy, нешто змајеви, чуда.. Ама, и вака си е океј. Со оглед на тоа што само ситкоми и анимирани серии следам редовно последнава година, ова ми е таман.. :)

Има повеќе епизоди сега од Game of Thrones. Седни изгледај си ги маратонски, супер се. :)