April 12, 2011

Најава за Kingdoms of Amalur: Reckoning

Се чини дека RPG жанрот во 2012 ќе го тресе еден наслов кој уште од сега прибира армија фанови. Kingdoms of Amalur: Reckoning ќе биде сингл-плеер акционен RPG, сместен во fantasy свет. Зад проектот стои Electronic Arts, а на него се потпишани звучни имиња како Тод МекФарлејн, креаторот на Spawn, кој е одговорен за концептот на графичкиот дел и Кен Ролстон, кој публиката го знае како главен дизајнер на The Elder Scrolls III: Morrowind и The Elder Scrolls IV: Oblivion (кои мене никогаш не успеаа да ми го земат вниманието).

Играчите во Kingdoms of Amalur: Reckoning ќе може да изберат некоја од четирите раси и ќе може да го развиваат својот херој преку три дрва за класи, секое со 22 различни способности, магии и слично. Самиот гејмплеј, односно борбите, се опишани како хибрид помеѓу Oblivion и God of War. Со оглед на тоа што играта покрај PC издание, ќе има и Xbox 360 порт, овој начин на играње, ми делува најадекватно. Чим ќе може да се игра на џојстик, користењето на тастатура би се свело на минимум.

Интересно е да се спомне што при раните фази на развој на играта, била замислена како ММО, но подоцна се одлучиле да ја тераат како сингл-плеер. Сепак, луѓето зад Amalur, не ја исклучуваат можноста за ММО сместено во овој универзум.

Играта ја развива 38 Studios. Трејлерот може да се погледне на овој линк. Од тоа што може да се види, за неколку месеци ќе треба да се размислува за нова графичка и плус RAM меморија.

No comments: