June 7, 2007

Добро (хиперактивно) утро

Одамна не сум бил буден ова време. Тотално ми е изреметен биоритамот, така што не заспав цела вечер. Планирам да не спијам цел ден, за да си легнам во 22:00. Преку глава ми е да легнувам во 06:00 и да станувам попладне.

Нејсе. Знае од време на време да ме спука ваква несоница, и после тоа да добивам напади на нарколепсија во текот на денот, пропратени со психоделични халуцинации.

Го редизајнирав Crapwerk, и не го мењам ова, па што сака нека е. WoW ми скурчи вечерва, не играм денес, нека се ебе. 45lvl, доста е за овие денови. И онака коа ќе дојдам до 70 се откажувам.

Хиперактивен сум сабајлево. И чудно ми е што сум буден во 10:00, башка се погоди сончево - мерак. Им мафтав на ѓубреџиите од тераса, онака окезен што сум буден. Не ме отпоздравија. Си направив кафе, ќе ме држи некое време, па после уште едно, и уште едно.. Мора да си го средам биоритамот, да си легнам порано, и утре пак да сум буден ова време. Добив на време денеска, имам еден куп работи што треба да ги завршам и ова супер ми дојде.

Ќе го мрднам г'зов сеа, ќе идам бурек да си купам или пица.

Ах, да. И коа веќе се распишував, ќе бидам серко и ќе се пожалам дека Блогерајов смрди, има 379 работи што треба да се средат за да функционира нормално. Мада, ги разбирам луѓево што се/биле одговорни за него. И ја би прекинал да се грижам коа би видел какви све луѓе го злоупотребуваат (користат е погрешен термин) сервисот. Треба да се направи некој филтер за ретарди, зошто добрите блогови се губат во морето од дебили. Не знам кога последен пат сум налетал на асален блог. У почетокот подруго беше...

No comments: