January 19, 2007

Стрип: Ultimate X-Men

Само што го дочитав последното она што го имам од овој неверојатно добар серијал. Јас имам 71 број + annual #1, а ако не грешам, вкупно се излезени околу 80 броја до сега.

Ultimate X-Men е сместен во Ultimate Marvel универзумот, некој вид на римејк на оргиналниот универзум, направен за да ги привлече новите генерации на стрип.

Приказните во Ultimate X-Men се слични на оние од оргиналните стрипови, нормално тука се и истите ликови, плус-минус. Да бидам искрен, Ultimate X-Men ми се допадна МНОГУ повеќе од Uncanny X-Men. Uncanny X-Men, несомнено биле добри во '60-ите години од минатиот век, но денес не се. Бар на мене не ми се. Не ми се допаѓа како се нацртани, а баш тоа ми е најбитно кога читам стрипови.

Ultimate X-Men е сместен во модерно време, речиси исто како нашето.

Ликовите се добро разработени, така што нема голема потреба од познавање на претходните серијали. Како што кажав, се работи за одличен римејк. Немам никакви забелешки, освен тоа дека Pyro никаде не го видов до сега, и тоа што Nick Fury е црнец.

И да, конечно добив одговор на прашањето "Како е можно Rogue да има секс со некого без да го убие?".

Сега ќе гледам да си ги набавам останатите броеви што излегоа последниве месеци, како и редовно да ги следам тие што ќе излезат. Инаку, имам и некои хрватски изданија од стрипов... ако ви текнува, имаше некаде во 2005 низ трафикиве. После десетина броја престанаа да носат. Срамота. Толку никој не чита стрипови?

Додека да набавам тоа што ми фали, ќе се обидувам да читам мисли, да манипулирам со магнетизам, како и да пробувам да извадам канџи од адамантиум од рацеве...

2 comments:

Rogi said...

А кај може да се набават овие? Има некој посебен извор или ради торент? :)

Бојан Николов said...

Ги носеа пред неколку години хрватските изданија по трафикиве. Откако престанаа - ради торент. :)