August 6, 2010

Lost: The New Man In Charge

Конечно да се појави нешто од "The New Man In Charge" освен сликата што се вртеше изминативе месеци. Официјално, "The New Man In Charge" ќе излезе на 24 август како бонус материјал на ДВД-то од последната сезона на Lost. 12 минути материјал, со Бен и Хуго откако остануваат да го водат Островот, кој би требало да објасни некои сеуште отворени прашања, а ќе биде веројатно последното нешто што ќе го видиме од Lost периодов. Се надевам дека ќе завршат со ова, зошто веќе нема поента што понатаму...

Сè уште ми недостига Lost и ми е многу криво што "The New Man In Charge" е последното нешто што го чекаме од серијава. Видеото може да се погледне на овој линк.

АПДЕЈТ: Целиот материјал се појави предвремено. За жал, трае прекратко, не е ништо спектакуларно, но сепак ми беше мило што гледав нешто ново од Lost. Почнува со Бен, кој оди да го прекине испраќањето на храна на Островот, (бидејќи DHARMA веќе не постои, нели) и успат на луѓето што работат таму им пушта DHARMA видео кое објаснува некои работи за Островот. Ништо битно, некоја ситница за елетромагнетизмот, експериментите, поларните мечки, теории што веќе се претпоставуваа и не беше неопходно да бидат одговорени или потврдени. Волт на крај е супер потег да им се затнат устите на сите што не им беа јасни работите околу него, или не можеа да прифатат дека детете што го глумеше едноставно порасна. Волт заедно со Хуго и Бен заминува на Островот, таму каде што припаѓаат и треба да бидат.

Јас сум сосема задоволен од ова. Можеше да биде и 12 минути од Хуго како прави скара, пак ќе ме полазеа морници...

Namaste, Lost!

No comments: