December 21, 2010

Флешбек: Home Alone

Дваесет години се пројдени од Home Alone и Home Alone 2: Lost In New York, и успеаа до денес да останат свежи. Вакви филмови, за жал, денес не се прават веќе. Ги гледав вчера првиот и вториот дел, и ми текна дека во периодот кога секој ден ги гледав на VHS, бев помал од Кевин. Првиот дел е еден од ретките филмови од кои секоја втора реплика ја знам на памет. И, после толку години ми е се уште интересен и би го гледал во било кое време.

Ме утепа носталгија вчера. Ме потсетија колку бргу лета времево...

2 comments:

Losteech said...

Сега го пуштам првиов дел. :)
Инаку прогласен е за најдобар Christmas movie на сите времиња. :)

On a side-note: неколку мои коментари тука не се објавуваат со месеци, не знам дали е до мене, или до тебе?

Бојан Николов said...

Најбољи е. :)

Инаку, за коментарите... Се објавуваат сите коментари, секогаш. :)Зошто рачно ги одобрувам, некогаш ми треба ден-два да видам дека има нов. :)