February 2, 2009

Преглед на Conflux

Викендов беше светскиот prerelease event на новата Magic: The Gathering едиција, Conflux, втората едиција од Shards of Alara блокот. Кај нас prerelease турнирнирот е одложен и ќе се одржи во недела, на 8-ми февруари. Ќе играм, со надеж дека ќе ги добијам двете карти (барем по една копија од двете) кои се единствените од едицијава што навистина би ми биле корисни.

Целиот Shards of Alara блок отиде предалеку со мешање на боите, па голем дел од новиве карти се со пет бои, а успеаа да направат и карта која иако потешко влегува во игра, е речиси невозможно да не ја добие партијата. Незнам кој е јунакот што стои зад Progentius, но успеа да создаде нешто што ќе го уништи духот на играта. Браво! Сега ќе имаме декови со Progenitus и декови со кои ќе се обидуваме да преживееме. Со ова, Conflux според мене е најлошата Magic: The Gathering едиција.

Настрана тоа, јас планирам да си направам моно-црвен дек со Banefire и Voracious Dragon, кои ги спомнав погоре. Двете карти одлично функционираат со Гоблини, така што ќе ми биде мило да продолжам да играм со оваа раса и понатаму. Единствено ми е страв од цената која би можеле да ја достигнат (се шпекулира дека Banefire ќе чини 15$). Како и да е, останатите карти ги имам, па ќе пробам да се скрпам некако.

План Б ми е досредување на Esper декот, ќе пробам да го прилагодам за турнири, зошто има неколку карти што би можеле да си го најдат местото кај мене. За повеќе, после prerelease-от.

No comments: