November 24, 2020

Четиринаесет години Crapwerk

Каква мрдната година е ова, а? Никогаш не помислував дека во традиционалната годишна ретроспектива на Crapwerk ќе треба да опфатам и тековна пандемија. Имав многу сценарија, ама ова не беше едно од нив. Пробував некако да избегнам и заобиколам, да зборувам за поведри ствари, меѓутоа невозможно е . Дури и некои од моите омилени ствари кои годинава се случуваа на тема Crapwerk се директно поврзани со овој глобален оток. 

Па, така испадна повеќе да зборувам отколку што пишував блог постови. Непосредно пред да ни заврши Старото нормално, имав прилика да си помуабетам со супер кул луѓе на вторите Creative Talks, па кога нè стрпаа во карантин стримав игри скоро секој ден на Twitch каналот, а си зборевме и неколку пати за македонска музика кај Кантарот на YouTube... Презабавно ми беше што малку го олабавувам Crapwerk од "изворниот" блогерски концепт кон нешто за мене ново и различно. 

А, сакав да пишувам повеќе. Можеби немаше некој избор за нови филмови и серии, ама го посведочив најинтересниот НБА плејоф во последниве неколку години. Ако треба да го одберам најзабавното случување на глобално ниво во 2020, тоа би било ова. Времето ми дозволуваше да следам исклучиво Мајами утакмици низ целата сезона, па ми беше надреално што ги гледам пак во финале после толку години. За жал, не го стигнав блог постот каде што градам култ на личноста на Џими Батлер. Здравје догодина. 
 
Не го допишав ни оној за "Shoot for the Stars, Aim for the Moon", пост-хумниот деби албум на Pop Smoke кој ми е омиленото музичко парче за оваа година. 2020 донесе одлична музика, меѓутоа долго заглавив со овој албум, па тоа што беше објавено од летово до денес малку го занемарив. Сигурен сум дека во следниве месеци и таа пропуштена музика ќе ми избие по уредиве на коишто слушам. Ако ништо друго, барем успеав да ја надминам минатата година во количината на постови, а и со општата Crapwerk активност. Фала пандемиска изолацијо. 

Но, мојата бескрајна искрена благодарност е до сите што и оваа година го читавте Crapwerk или можеби го проследивте надвор од неговото природно живеалиште - на некој стрим нешто или друга интернет адреса. Во повеќе прилики ми ја направивте пандемијава поподнослива. Crapwerk полни четиринаесет години денес. Следува стандардната роденденска листа со избор на постови од последниот роденден, успеав дури четиринаесет да одвојам. Фала ви уште еднаш. Останате во добро здравје, па се читаме и гледаме наскоро.

1 comment:

Fearless Meddler said...

Честитки :)

И уште 5 пати по толку.. :)