November 24, 2023

Многу години Crapwerk

Седумнаесет се, ама лани нели се договоривме дека нема да ги броиме. Замисли колку рендом ствар е седумнаесет години да одржуваш блог. Звучи како ептен бизарно хоби, ко салфетки да собираш или некоја таква глупост од пред сто години. Не знам, мора да ми е уште забавно штом истера волку. Баш ќе ми биде криво ако некогаш Crapwerk се запусти како скоро сите други македонски блогови од "тоа време". 

Не сакам да го отвориш утре и последните три постови да се со месеци растојание, ама очигледно го немам истото време како претходно. Плус, годинава задржав многу необјавени постови што не ми се свиѓаа како звучат "од прва", а сакам некогаш да ги спастрам и објавам во некој облик. Заради тоа и традиционалната компилација подолу е поскромна од било кога, ама веројатно е добро додека ја има.

Фала ви на сите што уште се затекнувате на Crapwerk, се читаме. 

1 comment:

Anonymous said...

За многу години 🍀!
Сликава ми мириса ко да е генерирана од овие вештачкиве интелегенции?