Да не ти се верува дека ќе фалам нов Star Wars производ за толку кратко време. Дури и мене ми е неверојатно што има уште нешто добро ново Star Wars денес покрај The Mandalorian. Пројде еден месец откако Star Wars Jedi: Fallen Order е во оптег на неколку платформи и до сега немаше некој поголем скандал. Напротив, баш е одлично прифатена од публиката и тоа онаа пошироката, а не само фоките што возбудено ракоплескаат на било што Star Wars. Не би знаел дали некој конечно извлече поука после низа катастрофи или случајно потрефи вистинска нота, ама можам да потврдам дека Fallen Order е исклучително солидно Star Wars искуство.
Иако инцијално Fallen Order ме привлече со гејмплејот, приказната е она што ми го фрлаше контролерот во рака секогаш кога слободното време ќе создадеше прилика. Убаво е да се види интересна приказна за разлика од актуелната глупава и шуплива Дизни трилогија. Оваа во Fallen Order изгледа свежо, има добро осмислени и изградени ликови, вешто ја користи опширната Star Wars митологија и не бара од тебе да се преправаш дека ти се свиѓа за да крепиш смешни небулози на интернет. Раскажувачкиот потенцијал на Star Wars е многу повеќе од шаблоните воспоставени од оригиналната трилогија на Џорџ Лукас и мило ми е што франшизата повторно се разгранува во насока која не делува уморно.
Fallen Order се позиционира измеѓу приквел трилогијата и оригиналната трилогија, односно пет години по Revenge of the Sith и четиринаесет пред A New Hope и те става во улога на Кал Кестис, млад Џедај Падаван чиј тренинг е прекинат од Order 66. Кал успева да го преживее истребувањето на Џедаите и сега се крие од новосоздадената Империја на планета каде што расклопува бродови на отпад. Меѓутоа, и онака нестабилниот спокој на Кал ќе биде нарушен откако ќе биде приморан да ја користи Силата со што ќе го привлече вниманието на некои Инквизитори кои едвај чекаат да го збришат и последниот Џедај.
По една феноменална воведна мисија која те запознава со основната механика на играта, Кал успева да се побегне од Инквизиторите и да се поврзе со некои ликови чиј главен интерес се чини дека е опстанокот на преживеаните Џедаи. Ќе сопрам со спојлери за да не бидам ко оние проклетите јутјубери што сите можни спојлери ги имаа ставено во наслови на видеа што јутјуб секојдневно ми ги препорачуваше по неколку пати. За среќа, приказната е покомплексна и иако добар дел од главните сегменти ми беа испојлани, многу пати се затекнав изненаден од некои поситни детали.
Ќе прошеташ низ неколку планети, ќе видиш некои познати и многу непознати фаци, места кои никогаш претходно не си ги видел во Star Wars игра, а се дел од Галаксијата што ја знаеш. Ќе го видиш и одблиску оној спиритуалниот, мистичен тон на Star Wars кој е често изразен во некои епизоди од The Clone Wars серијата, а е некако жалосно занемарен во поновите филмови. Тоа ми е омилениот дел од Fallen Order, што не прави задршки кога решава да загази подлабоко во митологијата. Резултатите се претежно незаборавно епски.
Практично, Fallen Order го прави баш она што денес би можело да биде функционален Star Wars и на филм. Наместо да препишува неколку шаблонски Star Wars елементи, иновира со некои други постоечки и си создава свои, се надевам долготрајни. Дури и кога се обидува да ти се допадне со работи кои ти се познати од Star Wars, ти ги пакува и сервира како единствено, уникатно исуство. Нема ни ликови што се недоправени, нема магично моќни Рејови, туку сите што ќе ги сретнеш се со свои специфични карактеристики, логични постапки, животен товар и патување кое ги прави допадливи. Ликови со кои ќе сочуствуваш и природно ќе си инвестиран во нивната приказна и позиција во општиот наратив на Fallen Order.
Вакви ликови со повеќе од една-две карактеристики се уште една работа која отсуствува од денешниот филмски Star Wars. Не? Океј, тогаш како домашна задача размисли еве, кој е По Дамерон, кои се неговите особини, кое точно е неговото место во новите филмови и каков е неговиот придонес кон приказната. За бонус поени опиши ја приказната што се обидува да ја раскаже сиквел трилогијата.
Сега откако ја испофалив Fallen Order за создавање на исклучително возбудлива Star Wars авантура, ред е да го разгледаме самиот гејмплеј. Играта е претежно акциона авантура очигледно инспирирана од игри како новата Tomb Raider трилогија, па дури има и слични пазлови и гробници кои би ја разлигавиле и самата Лара Крофт. Ако тие предизвици ти изгледаат лесни, тепачките во Fallen Order може да се наштелуваaт на тежина која позајмува механики од Souls игрите каде што секој потег треба да ти е прецизно пресметан ако сакаш да преживееш.
Ми се свиѓа и што моќите и способностите Кал Кестис ги добива ситуационо и не го достигнуваат степенот на The Force Unleashed каде што си семоќен богочовек чија Сила и лајтсејбер се практично незапирливи елементи. Нормално, игрите се различен жанр, ама некако очекував во еден момент Fallen Order да почне да исполнува такви насилни фантазии. Можеби вака е пологично бидејќи Кал не е баш созреан Џедај, па механиките ги учи така попатно. Но, има делови од нивоата каде што поминувањето на одредена препрека премногу се ослонува на комбинирање на тие неколку механики, па не само што престанува да е предизвик туку станува и досадно. Тоа трчање по ѕидови и лизгање по удолници имаат ограничен рок на забава.
Играта трае изненадувачки долго за ваков наслов од 2019. Нема да си под дваесет саати играње, што е сигурно супер ако си ја платил целосната сума. Нема ни микротрансакции, иако има механизми како ЕА би можеле лешперски да ги протнат во иднина откако сите ќе се сложиме дека го направиле правилниот потег со немање микротрансакции и слично. Пример, Fallen Order нуди еден куп пончоа во кои можеш да го облекуваш Кал и кои се собираат низ локации во играта, меѓутоа многу е лесно уште толку пончоа и скинови да ги понудиш за вистински пари.
Без глупи потези од EA и ваква каква што е, Fallen Order има потенцијал да прерасне во следната голема Star Wars гејмерска франшиза, па во иднина да видиме и други наслови со други Џедаи. Можеби и надградба на гејмплејот каде што играта би имала поголем отворен свет со сајд-квестови и слични активности за малку да се разбие линеарноста. Не сум бил вака возбуден за Star Wars игра од The Force Unleashed навака, па ете тоа нека е бонус аргумент за мојата топла препорака. A, за тие што ја играле и сакаат уште од приказната, скоро се заокружи и приквел стрип мини-серијалот, Dark Temple.
Fallen Order се позиционира измеѓу приквел трилогијата и оригиналната трилогија, односно пет години по Revenge of the Sith и четиринаесет пред A New Hope и те става во улога на Кал Кестис, млад Џедај Падаван чиј тренинг е прекинат од Order 66. Кал успева да го преживее истребувањето на Џедаите и сега се крие од новосоздадената Империја на планета каде што расклопува бродови на отпад. Меѓутоа, и онака нестабилниот спокој на Кал ќе биде нарушен откако ќе биде приморан да ја користи Силата со што ќе го привлече вниманието на некои Инквизитори кои едвај чекаат да го збришат и последниот Џедај.
По една феноменална воведна мисија која те запознава со основната механика на играта, Кал успева да се побегне од Инквизиторите и да се поврзе со некои ликови чиј главен интерес се чини дека е опстанокот на преживеаните Џедаи. Ќе сопрам со спојлери за да не бидам ко оние проклетите јутјубери што сите можни спојлери ги имаа ставено во наслови на видеа што јутјуб секојдневно ми ги препорачуваше по неколку пати. За среќа, приказната е покомплексна и иако добар дел од главните сегменти ми беа испојлани, многу пати се затекнав изненаден од некои поситни детали.
Ќе прошеташ низ неколку планети, ќе видиш некои познати и многу непознати фаци, места кои никогаш претходно не си ги видел во Star Wars игра, а се дел од Галаксијата што ја знаеш. Ќе го видиш и одблиску оној спиритуалниот, мистичен тон на Star Wars кој е често изразен во некои епизоди од The Clone Wars серијата, а е некако жалосно занемарен во поновите филмови. Тоа ми е омилениот дел од Fallen Order, што не прави задршки кога решава да загази подлабоко во митологијата. Резултатите се претежно незаборавно епски.
Практично, Fallen Order го прави баш она што денес би можело да биде функционален Star Wars и на филм. Наместо да препишува неколку шаблонски Star Wars елементи, иновира со некои други постоечки и си создава свои, се надевам долготрајни. Дури и кога се обидува да ти се допадне со работи кои ти се познати од Star Wars, ти ги пакува и сервира како единствено, уникатно исуство. Нема ни ликови што се недоправени, нема магично моќни Рејови, туку сите што ќе ги сретнеш се со свои специфични карактеристики, логични постапки, животен товар и патување кое ги прави допадливи. Ликови со кои ќе сочуствуваш и природно ќе си инвестиран во нивната приказна и позиција во општиот наратив на Fallen Order.
Вакви ликови со повеќе од една-две карактеристики се уште една работа која отсуствува од денешниот филмски Star Wars. Не? Океј, тогаш како домашна задача размисли еве, кој е По Дамерон, кои се неговите особини, кое точно е неговото место во новите филмови и каков е неговиот придонес кон приказната. За бонус поени опиши ја приказната што се обидува да ја раскаже сиквел трилогијата.
Сега откако ја испофалив Fallen Order за создавање на исклучително возбудлива Star Wars авантура, ред е да го разгледаме самиот гејмплеј. Играта е претежно акциона авантура очигледно инспирирана од игри како новата Tomb Raider трилогија, па дури има и слични пазлови и гробници кои би ја разлигавиле и самата Лара Крофт. Ако тие предизвици ти изгледаат лесни, тепачките во Fallen Order може да се наштелуваaт на тежина која позајмува механики од Souls игрите каде што секој потег треба да ти е прецизно пресметан ако сакаш да преживееш.
Ми се свиѓа и што моќите и способностите Кал Кестис ги добива ситуационо и не го достигнуваат степенот на The Force Unleashed каде што си семоќен богочовек чија Сила и лајтсејбер се практично незапирливи елементи. Нормално, игрите се различен жанр, ама некако очекував во еден момент Fallen Order да почне да исполнува такви насилни фантазии. Можеби вака е пологично бидејќи Кал не е баш созреан Џедај, па механиките ги учи така попатно. Но, има делови од нивоата каде што поминувањето на одредена препрека премногу се ослонува на комбинирање на тие неколку механики, па не само што престанува да е предизвик туку станува и досадно. Тоа трчање по ѕидови и лизгање по удолници имаат ограничен рок на забава.
Играта трае изненадувачки долго за ваков наслов од 2019. Нема да си под дваесет саати играње, што е сигурно супер ако си ја платил целосната сума. Нема ни микротрансакции, иако има механизми како ЕА би можеле лешперски да ги протнат во иднина откако сите ќе се сложиме дека го направиле правилниот потег со немање микротрансакции и слично. Пример, Fallen Order нуди еден куп пончоа во кои можеш да го облекуваш Кал и кои се собираат низ локации во играта, меѓутоа многу е лесно уште толку пончоа и скинови да ги понудиш за вистински пари.
Без глупи потези од EA и ваква каква што е, Fallen Order има потенцијал да прерасне во следната голема Star Wars гејмерска франшиза, па во иднина да видиме и други наслови со други Џедаи. Можеби и надградба на гејмплејот каде што играта би имала поголем отворен свет со сајд-квестови и слични активности за малку да се разбие линеарноста. Не сум бил вака возбуден за Star Wars игра од The Force Unleashed навака, па ете тоа нека е бонус аргумент за мојата топла препорака. A, за тие што ја играле и сакаат уште од приказната, скоро се заокружи и приквел стрип мини-серијалот, Dark Temple.
No comments:
Post a Comment